De NVM lanceert vandaag haar nieuwe merkcampagne De beste plek voor jou. NVM. De campagne vloeit voort uit de gewijzigde coöperatiestrategie die NVM voor en met haar leden heeft ontwikkeld. De campagne richt zich op de interne en externe doelgroepen van NVM. Van leden en medewerkers tot en met woonconsumenten, zakelijke klanten in vastgoed en agrarische ondernemers. De gewijzigde strategie en campagne brengen de visie, missie en merkwaarden Deskundig, Betrokken en Ontzorgend tot leven. Voor NVM zijn Anne-Marije Potter, manager communicatie en public affairs, en Estelle de Thouars, merk- en campagnestrateeg, verantwoordelijk voor de campagne. DDB Amsterdam tekent voor de nieuwe merkstrategie en de ontwikkeling van het campagneconcept en de campagne-uitingen.
Het is niet altijd makkelijk om een passende woning of bedrijfslocatie te vinden. Daarbij gaat het om meer dan alleen de deskundigheid en kennis van makelaars, vastgoedadviseurs en taxateurs. Het draait om de persoonlijke betrokkenheid. “Van pand naar klant.” Dat staat centraal in het merkverhaal in de nieuwe NVM-campagne.
Originele artikel